17'01-2019

17 januari 2019 - Aeroglen, Australië

Dag Australië!!!

Mijn tijd hier zot er op. Deel 3 van mijn reis begint, terug naar Bali. Voor rust en verwerken. Wat heb ik veel gedaan, veel prachtige mensen ontmoet! Om alles betekenis te kunnen geven verlang ik maar die rust op Bali. Om met nieuwe contouren, visies en dromen in februari maar huis te komen. Inpakken lukt goed en om 10 uur kan ik uitchecken. Ik wacht tot 15 uur in het hostel, kan nog koffie, water of eten bestellen. Het is heet. Zelfs stilzitten in de schaduw loopt het zweet over mijn lijf. Ik zit met 4 andere meiden in de bus en we moeten dezelfde vlucht pakken. De balies gaan na een uurtje open. Et is niets te doen verder hier. Wachten dus en voelen en denken en zuchten en hopen. Dit is een zware dag voor Mies en het laat me niet los.  De vlucht naar Bali zal 4.5 uur duren. Ik kom om 22 uur plaatselijke tijd aan. Hotel en shuttle is geregeld, zo fijn!!!

Ik was hier voor de 3e keer en weet zeker dat ik nog eens heen wil. Deze manier van reizen ook, want ik ontmoet velen. Mooie wijze mannen vooral.....

De contouren voor de komende weken staan, de rest zal zich vullen. Ik heb nog 2 wensen; zwemmen met de mantras en de Komodovaraan laten schrikken. Novak, mijn Australische vriend is ook we er in Ubud deze periode en we zullen probeten elkaar te ontmoeten daar. De rest is open voor ingevingen en behoeften. Ik voel me weemoedig maar nu ik het zo schrijf krijg ik er ook weer zin in!