Shake, bied or butterfly

10 januari 2019 - Airlie Beach, Australië

Il heb zoveel mooie metaforen en vergelijkingen gehoord over mijn weg. De vrijgebroken vogels gaven mij de meeste kracht en staan nu trots op mijn rechterschouder. Wat ook bij blijft is de slang die haar huid afwerpt om ruimer verder te kunnen. En de vlinder. Mijn vleugels waren bijna klaar halverwege 2027 toen iemand ze met wetenschap eerder open knipte en ik gewond op de vloer achterbleef. Deze reis ontmoette il al 2 keer iemand die me vergeleek met een vlinder. Ik denk dat er nog 2 bij de vogels horen. Wat denk jij? Vlinder of slang? Dan kan ik dat project in Bali afronden.

#tattoometverhaal

1. Peter:
    10 januari 2019
    Waarom niet alle 2. Een mooie combi :-)
  2. Mam:
    10 januari 2019
    Wat je ook kiest, je hebt ze eigenlijk allemaal nodig. De vogels staan rechtop, geven je kracht en steun. De slang zoekt zijn weg om zijn prooi te vangen en zo wordt zijn teritorium steeds groter. Nieuwsgierig naar beter en meer. De vlinders ontpoppen zich in de warmte van de zon. Fladderen van de ene lekkernij naar de andere. Probeert van de bloemen wat te snoepen, gaat steeds verder en hoger. Trilt
    op de warme stroming van de zonnestralen naar alle kanten. Van hoog naar laag en terug. Is heel
    kwetsbaar en teer. Zoekt voor 1 dag uit waar het het prettigst is.....en geniet ervan. Dansend de dag
    door op zoek naar..........
    Net als jij op zoek naar............

liefs mamxxxxxx
  3. Ellen:
    11 januari 2019
    Ik doe denk ik een slang ovet de lengte van mijn linketachtetbeen, de kop tussen mijn billen verdwijnend, haha!!

Twee vlindertjes op mijn oogleden.